De huurder huurt de ruimtes per dagdeel, respectievelijk: Ochtend, van 9:00 tot 12:00
uur, Middag, van 13:00 tot 17:00 uur, Avond, van 19:00 tot 23:00 uur
De gehuurde ruimte dient op de aangegeven eindtijden vrij te zijn van personen en
goederen.
Het meubilair in de gehuurde ruimte dient te worden achtergelaten zoals aangetroffen.
(Mocht dit niet het geval zijn, dan worden de daaruit voortkomende arbeidskosten
in rekening gebracht)
Consumpties worden op een centraal punt in de gehuurde ruimte geserveerd. Men dient
zelf zorg te dragen voor het ronddelen van de consumpties en het weer inzamelen van
het gebruikte serviesgoed naar het centrale punt.
Het is niet toegestaan zelf meegebrachte drank- en etenswaren te nuttigen.
Het is niet toegestaan consumpties te gebruiken buiten de door het beheer aangegeven
ruimtes.
In het gebouw geldt een algeheel rookverbod.
Het beheer stelt zich niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van
persoonlijke eigendommen.
Het beheer kan de huurder echter wel aansprakelijk stellen voor verlies, diefstal
of beschadiging van (in bruikleen gegeven) eigendommen van De Marke.
De huurder wordt geacht rekening te houden met andere huurders. Het geluidsniveau
van versterkende apparatuur dient tot een minimum beperkt te blijven. Gezien de gehorigheid
van de ruimtes kan het beheer enige geluidshinder niet uitsluiten.
Annuleringen behoren uiterlijk 3 werkdagen voor aanvang van de verhuur te worden
doorgegeven aan het beheer. Indien hier niet aan wordt voldaan, dan is het volledige
huurbedrag verschuldigd. Is er sprake van een reservering voor meerdere data, dan
wordt de huur van de twee eerstvolgende dagdelen in rekening gebracht.
Het beheer behoudt zich het recht voor, in geval van nood, gezelschappen te plaatsen
in een andere ruimte dan de gereserveerde.
De ter plaatse zijnde huurder of anders de leidinggevende wordt verantwoordelijk
gesteld voor het naleven van de huisregels door zijn of haar gezelschap.
Facturering geschiedt maandelijks. Betalingen dienen binnen 30 dagen na factuurdatum
te zijn voldaan.
Huurvoorwaarden Commerciële Zaalverhuur:
De huurder huurt de ruimtes per dagdeel, respectievelijk: Ochtend: van 9:00 tot 12:00
uur, Middag: van 13:00 tot 17:00 uur, Avond: van 19:00 tot 23:00 uur
De gehuurde ruimte dient op de aangegeven eindtijden vrij te zijn van personen en
goederen.
Het is niet toegestaan zelf meegebrachte drank- en etenswaren te nuttigen.
Het is niet toegestaan consumpties te gebruiken buiten de door het beheer aangegeven
ruimtes.
In het gebouw geldt een algeheel rookverbod.
Het beheer stelt zich niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van
persoonlijke eigendommen.
Het beheer kan de huurder echter wel aansprakelijk stellen voor verlies, diefstal
of beschadiging van (in bruikleen gegeven) eigendommen van De Marke.
De huurder wordt geacht rekening te houden met andere huurders. Het geluidsniveau
van versterkende apparatuur dient tot een minimum beperkt te blijven. Gezien de gehorigheid
van de ruimtes kan het beheer enige geluidshinder niet uitsluiten.
Annuleringen behoren uiterlijk 3 werkdagen voor aanvang van de verhuur te worden
doorgegeven aan het beheer. Indien hier niet aan wordt voldaan, dan is het volledige
huurbedrag verschuldigd. Is er sprake van een reservering voor meerdere data, dan
wordt de huur van de twee eerstvolgende dagdelen in rekening gebracht.
Het beheer behoudt zich het recht voor, in geval van nood, gezelschappen te plaatsen
in een andere ruimte dan de gereserveerde.
De ter plaatse zijnde huurder of anders de leidinggevende wordt verantwoordelijk
gesteld voor het naleven van de huisregels door zijn of haar gezelschap.
Van de huisregels mag worden afgeweken, mits na uitdrukkelijke toestemming van het
beheer.
Facturering geschiedt maandelijks. Betalingen dienen binnen 30 dagen na factuurdatum
te zijn voldaan.
Algemene Huisregels:
Het is niet toegestaan zelf meegebrachte (alcoholische) drank of etenswaren te gebruiken
in de horeca-inrichting of elders op het terrein of in het gebouw van de stichting.
Het is niet toegestaan om in de horeca-inrichting gekochte dranken of spijzen elders
te nuttigen dan in de inrichting zelf.
Er wordt geen alcohol geschonken aan:
Leiders, coaches, trainers en andere begeleiders tijdens de uitoefening van hun functie
Chauffeurs die belast zijn met het vervoer van personen
Leidinggevenden en medewerkers van de horeca-inrichting drinken geen alcohol gedurende
hun bardienst
Prijsacties die gebruiken van alcohol stimuleren zijn in de inrichting niet toegestaan.
Agressie en normafwijkend gedrag zijn aanleiding om uit de inrichting te worden verwijderd.
Verstrekking van alcoholhoudende drank wordt geweigerd aan personen die kennelijk
meer dan het toegestane promillage alcohol hebben genuttigd.
Als tijdens de openings- of schenktijden van de inrichting 25% of meer van de aanwezigen
jonger is dan 18 jaar, wordt er geen alcohol geschonken.
Verkoop van sterke drank is verboden.
Geen alcoholhoudende drank wordt verstrekt als dit leidt tot verstoring van de openbare
orde, veiligheid of zekerheid.
Personen die dronken zijn of onder invloed zijn van andere psychotrope stoffen worden
in de inrichting niet toegelaten.
De aspirant-koper dient zich, bij twijfel aan zijn leeftijd, te legitimeren.
Zie ook de huisregels voor maatschappelijk en commerciële incidentele zalenverhuur.